At quicum ioca seria, ut dicitur, quicum arcana, quicum occulta omnia?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. At modo dixeras nihil in istis rebus esse, quod interesset. Verum hoc idem saepe faciamus. Ut enim consuetudo loquitur, id solum dicitur honestum, quod est populari fama gloriosum. Ex rebus enim timiditas, non ex vocabulis nascitur.
Duo Reges: constructio interrete. Quid enim est a Chrysippo praetermissum in Stoicis? Sed nunc, quod agimus; Illi enim inter se dissentiunt.
Corporis autem voluptas si etiam praeterita delectat, non intellego, cur Aristoteles Sardanapalli epigramma tantopere derideat, in quo ille rex Syriae glorietur se omnis secum libidinum voluptates abstulisse.
Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera. Ex rebus enim timiditas, non ex vocabulis nascitur.
- Ergo infelix una molestia, fellx rursus, cum is ipse anulus in praecordiis piscis inventus est?
- Sed ad haec, nisi molestum est, habeo quae velim.
- Atqui haec patefactio quasi rerum opertarum, cum quid quidque sit aperitur, definitio est.
- At ego quem huic anteponam non audeo dicere;
- An vero, inquit, quisquam potest probare, quod perceptfum, quod.
- Nam memini etiam quae nolo, oblivisci non possum quae volo.
- Innumerabilia dici possunt in hanc sententiam, sed non necesse est.
- Varietates autem iniurasque fortunae facile veteres philosophorum praeceptis instituta vita superabat.
- Non modo carum sibi quemque, verum etiam vehementer carum esse?
- Sint ista Graecorum;
- An potest cupiditas finiri?
- Quod totum contra est.
- A primo, ut opinor, animantium ortu petitur origo summi boni.
An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia? Et quod est munus, quod opus sapientiae? Multa sunt dicta ab antiquis de contemnendis ac despiciendis rebus humanis; Nonne videmus quanta perturbatio rerum omnium consequatur, quanta confusio? Dempta enim aeternitate nihilo beatior Iuppiter quam Epicurus; Ut proverbia non nulla veriora sint quam vestra dogmata.
Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera.
Quae est igitur causa istarum angustiarum? Quamquam ab iis philosophiam et omnes ingenuas disciplinas habemus; Illa videamus, quae a te de amicitia dicta sunt. Qui enim voluptatem ipsam contemnunt, iis licet dicere se acupenserem maenae non anteponere.